Reviews

お客様の声

  • マジデHIRO
    マジデHIRO
    4
    2種類のムロ節使用❗️ダシ汁がめちゃ旨い。 3日熟成麺〜コシなしのもっちり麺❗️ 麺大盛1.5倍と平日ランチがリーズナブル。 ◆昼肉うどん定食+麺大盛 肉うどんが,だしもきいて卵入りで美味しい❗️ 卵をご飯に乗せ...
    2種類のムロ節使用❗️ダシ汁がめちゃ旨い。
    3日熟成麺〜コシなしのもっちり麺❗️

    麺大盛1.5倍と平日ランチがリーズナブル。

    ◆昼肉うどん定食+麺大盛

    肉うどんが,だしもきいて卵入りで美味しい❗️
    卵をご飯に乗せても◎
    唐揚げも,めちゃ美味しいです✨

    色々食べましたが個人的に
    ▲スタミナ肉うどん=辛さとニンニクが強い。
    ▲カレーうどん=カレーの風味が強い。
    ▲石臼二八蕎麦〜好みではありませんでした。

    愛知県内でもかなり好きなうどん屋さん
    またリピートします。

    (Translated by Google)
    Made with two types of dried bonito flakes! The broth is incredibly delicious.

    3-day aged noodles - chewy noodles with no firmness!

    Large portion of noodles (1.5 times the normal amount) and weekday lunches are reasonably priced.

    ◆Lunch Meat Udon Set Meal + Large Portion of Noodles

    The meat udon is delicious, with a flavorful broth and egg!

    Putting the egg on rice is also great!

    The fried chicken is also incredibly delicious!

    I tried several dishes, but personally:
    ▲Stamina Meat Udon = Strong spiciness and garlic.

    ▲Curry Udon = Strong curry flavor.

    ▲Stone-ground 80/20 Soba - Not to my liking.

    This is one of my favorite udon restaurants in Aichi Prefecture.
    I will definitely come back again.
    2026-05-29
  • 請島正一
    請島正一
    5
    2026-05-14
  • Kenji WATANABE
    Kenji WATANABE
    4
    2026-05-13
  • 春名秀志
    春名秀志
    4
    美味しくてお値打ちです (Translated by Google) It's delicious and a great value.
    美味しくてお値打ちです

    (Translated by Google)
    It's delicious and a great value.
    2026-05-06
  • 山内伸夫
    山内伸夫
    3
    クレジットカードが使用出来ないのは問題です!改善を要求します。 (Translated by Google) It's a problem that credit cards can't be used! I demand that this be fixed.
    クレジットカードが使用出来ないのは問題です!改善を要求します。

    (Translated by Google)
    It's a problem that credit cards can't be used! I demand that this be fixed.
    2026-05-02
  • りょうくん
    りょうくん
    4
    2026-04-29
  • 松本大智
    松本大智
    4
    2026-04-28
  • 河北真希
    河北真希
    4
    若い店員さんが愛想良く働いてるイメージでした。 味も良かったですし、量も小等の物あって、メニューによって組み合わせ変えたりしやすいと思いました。 (Translated by Google) I got the impression that the...
    若い店員さんが愛想良く働いてるイメージでした。
    味も良かったですし、量も小等の物あって、メニューによって組み合わせ変えたりしやすいと思いました。

    (Translated by Google)
    I got the impression that the young staff were very friendly.
    The food tasted good, and there were small portions available, so it was easy to change the combination depending on the menu.
    2026-03-06
  • 功後藤
    功後藤
    4
    2026-03-03
  • わん
    わん
    5
    2026-02-28
  • 加藤カモキチ
    加藤カモキチ
    4
    平日の夜は混み合うことも少なくお店に入りやすくて美味しいうどんが落ち着いて食べられます。 (Translated by Google) It's not too crowded on weekday evenings, so it's easy to get in and enjoy delicious...
    平日の夜は混み合うことも少なくお店に入りやすくて美味しいうどんが落ち着いて食べられます。

    (Translated by Google)
    It's not too crowded on weekday evenings, so it's easy to get in and enjoy delicious udon in peace.
    2026-02-15
  • 不破散策アカウント
    不破散策アカウント
    4
    通院の際にたまに利用しています。 安くて早くて美味しいです。 店員さんは気さくでした。 (Translated by Google) I sometimes stop by when I go to the hospital. It's cheap, fast, and delicious. The staf...
    通院の際にたまに利用しています。
    安くて早くて美味しいです。
    店員さんは気さくでした。

    (Translated by Google)
    I sometimes stop by when I go to the hospital.
    It's cheap, fast, and delicious.
    The staff were very friendly.
    2026-01-31
  • 学
    4
    2026-01-26
  • YUHEI KUDO
    YUHEI KUDO
    4
    2026-01-12
  • Muscle Back
    Muscle Back
    4
    初めて行きましたけど、こんなにもメニュー豊富なお店は中々ないですね。また、美味しい‼️ 今回は味噌煮込みうどん定食に唐揚げ追加で頂きました。 腹パンパンになりました。 ご馳走様でした( ´ ▽ ` )ノ (Transla...
    初めて行きましたけど、こんなにもメニュー豊富なお店は中々ないですね。また、美味しい‼️
    今回は味噌煮込みうどん定食に唐揚げ追加で頂きました。
    腹パンパンになりました。
    ご馳走様でした( ´ ▽ ` )ノ

    (Translated by Google)
    It was my first time there, and it's rare to find a restaurant with such a diverse menu. And it was delicious! ️
    This time, I ordered the misonikomi udon set meal with an extra layer of fried chicken.
    I was totally stuffed.
    Thank you for the meal ( ´ ▽ ` )ノ
    2026-01-04
  • NANDE
    NANDE
    4
    駐車場も店内も広い! (Translated by Google) The parking lot and store are spacious!
    駐車場も店内も広い!

    (Translated by Google)
    The parking lot and store are spacious!
    2025-11-30
  • 安井智子
    安井智子
    4
    2025-11-22
  • **** “‪みーさん‬” ****
    **** “‪みーさん‬” ****
    5
    父と娘の3人でランチタイムに訪れました 娘が3歳ということもあり座敷に座りました ひとつショックだったのが 座敷のみタブレット注文になってました…😭 使いにくいから座敷もピンポンがいい😭😭 それ以外は不満...
    父と娘の3人でランチタイムに訪れました

    娘が3歳ということもあり座敷に座りました

    ひとつショックだったのが
    座敷のみタブレット注文になってました…😭

    使いにくいから座敷もピンポンがいい😭😭

    それ以外は不満点は特にないです(๑•̀ㅁ•́ฅ✨

    私が小さい頃から通っていますが
    今回初めて味噌煮込みうどんを注文してみました!!

    トッピングでおもちも選択出来ましたよ

    卵はなしにするか迷いましたが
    父がすきで食べるのでありのままにしました

    もちろんなしも選択可能です

    父はかけそば単品と
    唐揚げおにぎりセット (娘のために注文)

    娘は
    お子さま小うどん (そばも可能)を注文

    おもちゃは
    男、女、幼児 から選べました😊

    ご馳走様でしたっっ\(^o^)/

    (Translated by Google)
    My father and I visited for lunch.

    Since my daughter is 3 years old, we sat in the tatami room.

    One thing that shocked me was that only the tatami room had tablet ordering...😭

    It's difficult to use, so I prefer ping pong machines for the tatami room too.😭😭

    Other than that, I have no complaints. (๑•̀ㅁ•́ฅ✨

    I've been coming here since I was little, but this was my first time ordering misonikomi udon!!

    You could also choose mochi as a topping.

    I wondered whether to skip the egg, but my dad likes it, so I went with the plain one.

    Of course, you can also choose without.

    My dad ordered a bowl of soba noodles and a fried chicken rice ball set (for my daughter).

    My daughter ordered a small child's udon (soba noodles are also available).

    You could choose the toy for boys, girls, or toddlers.😊

    Thank you for the meal!\(^o^)/
    2025-11-17
  • 伊藤誠
    伊藤誠
    3
    2025-10-23
  • 川瀬重児
    川瀬重児
    4
    2025-10-21
  • G Ty
    G Ty
    5
    カツ丼とカレーうどんのセットを注文しましたが、どちらも満足の味でした!うどんはこしがあって、美味しかったです! お子様用のうどんセットや座敷、子供イスもあり、子連れでも安心して利用できます。家族連れ...
    カツ丼とカレーうどんのセットを注文しましたが、どちらも満足の味でした!うどんはこしがあって、美味しかったです!
    お子様用のうどんセットや座敷、子供イスもあり、子連れでも安心して利用できます。家族連れにもおすすめのうどん屋さんです。

    (Translated by Google)
    I ordered the katsudon and curry udon set, and both were delicious! The udon had a nice chewy texture and was tasty!

    They also have udon sets for children, tatami seating, and high chairs, so it's a safe and comfortable place to go with children. I highly recommend this udon restaurant for families.
    2025-10-12
  • K M
    K M
    4
    肉野菜うどんを頼みましたが、麺が太くて食べ応えがあり、とても美味しかったです。 (Translated by Google) I ordered the meat and vegetable udon, and the noodles were thick and satisfying, and very tasty.
    肉野菜うどんを頼みましたが、麺が太くて食べ応えがあり、とても美味しかったです。

    (Translated by Google)
    I ordered the meat and vegetable udon, and the noodles were thick and satisfying, and very tasty.
    2025-09-17
  • 宮本恵孝
    宮本恵孝
    4
    2025-09-16
  • sr ehan
    sr ehan
    4
    尾張旭市にある、ゆで作です 今回はカレーうどんセットと焼き鳥を頂きました カレーうどん辛すぎす優しい感じの味が美味しかったです、うどんを食べた後にはご飯を入れて食べました…唐揚げもカラリと揚がってお...
    尾張旭市にある、ゆで作です

    今回はカレーうどんセットと焼き鳥を頂きました

    カレーうどん辛すぎす優しい感じの味が美味しかったです、うどんを食べた後にはご飯を入れて食べました…唐揚げもカラリと揚がっておりこちらも美味しかったです

    焼き鳥はネギマ、皮、つくね…タレにしましたが味がしっかりで美味しかったです

    店内は明るすぎず店内のBGMも控えめで良かったです

    (Translated by Google)
    This is Yudesaku, located in Owariasahi City.

    This time, I had a curry udon set and yakitori.

    The curry udon was delicious, not too spicy but with a mild flavor. I added rice after the udon... The fried chicken was also crispy and delicious.

    The yakitori consisted of negima (green onion skewer), kawa (chicken skin), and tsukune (chicken meatballs). I ordered the sauce, but it was well-flavored and delicious.

    The interior wasn't too bright, and the background music was discreet, which was nice.
    2025-09-05
  • アキさん
    アキさん
    5
    小カレー丼天ころうどんセット美味し~い、やっぱりゆで作は、うどんがコシがあって美味しい、値段もてごろで。 (Translated by Google) The small curry rice bowl and tempura udon set was delicious! As exp...
    小カレー丼天ころうどんセット美味し~い、やっぱりゆで作は、うどんがコシがあって美味しい、値段もてごろで。

    (Translated by Google)
    The small curry rice bowl and tempura udon set was delicious! As expected, Yudesaku's udon has a great chewy texture and is reasonably priced.
    2025-08-25
  • MR 2
    MR 2
    5
    2025-08-11
  • あおたま
    あおたま
    4
    2025-08-10
  • m. o
    m. o
    4
    2025-08-10
クチコミがございませんでした。